دعوت به همکاری

6 12 2009

سلام دوستان…

همونطور که میدونید این وبلاگ تازه راه اندازی شده و هنوز مطلب جدی توش قرار نگرفته.

از تمام شما عزیزان که علاقمند به همکاری تو آموزش یونیتی هستید صمیمانه دعوت میکنم که همکاری در این وبلاگ رو آغاز کنید و اگه دوست دارید کمکی به صنعت بازی سازی کشورمون بکنید بفرمائید تا یه کاربری براتون بسازم تا اینجا مطلب بنویسید.

میتونید تو قسمت “دیدگاه” های همین پست اعلام کنید تا یه نام کاربری براتون بسازم اما حتما ایمیلتون رو ذکر کنید چون براتون یه دعوتنامه فرستاده میشه که باید بعد از باز کردن لینک اون در سایت وردپرس ثبت نام کنید.

فقط یادتون باشه موقع ثبت نام حتما تیک (Just a username, please) رو بزنید.

بعد از ساخت یوزر در ورد پرس ایمیلتون رو بفرمائید تا ثبت نام انجام شه.


کارها

Information

3 responses

18 12 2009
جواد

سلام و درود
بی مقدمه عرض می کنم، در حال راه اندازی یک گروه یونیتی کار هستم تا حالا تعدادی هم اعلام آمادگی کردند، از شما هم دعوت می کنم تا در صورت تمایل به گروه بپیوندید یا ما را در راه اندازی سایت کمک کنید
پیروز باشید

6 12 2009
محمد حسن عيسي حاني

سلام.
خسته نباشيد؛تشكر؛عيد هم مبارك؛
با انجين هاي كوست و شيوا كار تا حدودي كار كردم.بعلاوه برنامه نويسي C
با مكس كار ميكنم
20 ساله و دانشجوي عمران هستم.
از وقتي يونيتي و دمو هاش رو ديدم نظرم بهش خيلي مثبت شده و به هركي هم كه ميرسم ميگم كه بنظرم اين موتور ميتونه بازي سازي توي ايران رو خيلي زود متحول كنه.
براي همينه كه علاقه مند به همكاري هستم.
سر خودم رو با كاراي مختلفه زيادي، شلوغ كردم.
يه چندتا كار مونده و سنگين دارم؛ايشالا كه زودتر تمومشون كنم و پر رنگ بيام جلو.
ولي با كمال ميل همين الان درخواست همكاري خودم رو اعلام ميكنم.
ايشالا كه باعث يادگيري براي بقيه و خودم بشه.
راستي خبر داريد كه noesis كه آموزش براي هالف لايف و كانتر ميسازه؛قراره براي يونيتي آموزش بسازه…آموزش هاي خيلي خوبي داره ؛من يكيشو دارم.بايد جالب بشه.
تشكر

6 12 2009
حمزه شعبانی

سلام ممنون محمد حسن جان من هم از صمیم قلب درخواستتون رو میپذیرم.
امیدوارم بتونیم به صنعت گیم کشورمون کمک کنیم.

بیان دیدگاه