فعالسازی دستی Unity3D

5 12 2009

سلام ، برخی از دوستان توی فعالسازی یونیتی مشکل داشتند گفتم این پست رو براتون بذارم که مشکلتون حل شه، البته این پست رو دوست عزیزم اشکان تو وبلاگ خودش گذاشته بود که من از اونجا برش داشتم…

اگه شما هم به دلیل ف|ی|ل|ت|ر شدن جدید ارتباطات با HTTPS نمی تونید Unity رو Activate کنید باید از روش Manual فایل رو ذخیره کنید (با دکمه ی save license) و بعد اون رو به support@unity3d.com بفرستید و اونها فایلی رو به شما می دن که در بخش Manual روی Read license کلیک می کنید و فایل رو به Unity می دید و بعد راحت می تونید کار کنید.


کارها

Information

3 responses

29 12 2009
محمد داوود خیراندیش

با سلام خدمت شما اقای شعبانی من محمد داوود خیراندیش30 ساله از استان یزد هستم شغلم ازاد هست به کامپیوتر هم خیلی علاقه دارم مخصوصا انیمیشن سازی و حالا هم علاقه پیدا کردم به ساخت بازی ولی کاملا بی تجربه هستم هیچ چیز بلد نیستم میخواستم ببینم میشه یاد گرفت یا نه خیلی مشکله هیچ کلاسی هم نرفتم اصلا تو یزد اینجور کلاسی نیست چه برای انیمیشن سازی چه برای ساخت بازی سازی بعد اینکه من دیروز کنجکاو شدم و این موتور یونیتی را از اینترنت دانلود کردم ولی به هیچ طریقی اکتیو نمیشه طبق راهنمای سایت شما هم بصورت دستی عمل کردم وبه شرکت سازنده ایمیل زدم ولی هنوز ایمیلی دریافت نکردم اگر ممکنه من را راهنمایی کنید تا این موتور را اکتیو کنم و برای اولین بار موتور بازی سازی را ببینم اخه خیلی کنحکاوم که بدونم بازی را چه حوری میسازن ببخشید اگر سرتون را درد اوردم قربان شما محمد داوود خیراندیش از یزد.

29 12 2009
حمزه شعبانی

سلام آقای خیر اندیش لطفا فایل لایسنسش رو برام بفرستید تا براتون اکتیوش کنم.

در ضمن دیگه تو این وبلاگ تشریف نیارید من تو وبلاگ (unity3d.mihanblog.com) مطلب مینویسم.

5 12 2009
نیما

سلام حمزه جان.
مبارک باشه وب سایت.

بیان دیدگاه